Tips

Hitta era "proffs" i vardagen.

Jag har provat mig fram för att hitta min frisör som jag gillar, hon är ärlig och säger ifrån om jag är helt ute och cyklar vad det gäller drastiska idéer. Hon är oerhört duktig och jag vet att jag skulle vända mig till henne den dag vi gifter oss.

Jag har, inom yrket, "lärt känna" en fotograf som tar bilder utöver det vanliga, en fotograf som tar fram det vackra naturliga och kan fånga vilken känsla som helst på bild. Hon är humoristisk och jordnära med en personlighet som får en att slappna av. Jag vill att hon blir vår fotograf den dag vi gifter oss.

Jag (som även är florist) har arbetat och är bästa vän med en annan florist, jag vet med all säkerhet att jag vill att hon binder brudbinderiet. Trots att det sägs ge otur. Hon är en person som kan mig utan och innan och därav kan spegla min personlighet i binderiet.


Jag vet vad dessa personer, jag hittills funnit, har förmågan att framställa med sina kunskaper, erfarenheter och kreativitet så det blir ingen onödig tid på att söka upp rätt person när det väl gäller. Det ger även en känsla av välmående då jag litar och gillar deras sätt att vara både som personer och yrkeskvinnor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0