090909 - En bröllopsdag för många

Svärmor och svärfar ringde och undrade vart dom skulle vara och vilken tid, själv stod jag som ett frågetecken tills "min hiss gick ända upp". Vi skulle ju ha gift oss idag 090909 om planeringen gått som den skulle.

Efter frieriet lade vi ner en del tid på datum, gästlista och eventuella platser som vi kunde tänka oss men efter ett tag lade vi allt på is eftersom många familjefrågor var viktigare just vid tillfället. Vi beslutade oss för att skjuta upp det och vi pratar i nutid om ett nytt datum. Kanske ska gå in mer seriöst för det här? Kanske ska göra en lista på vad vi måste avverka innan vi börjar vårt planerande? Vi får se hur det blir ;0)

Vårt planerande kan ni följa här

Med svärmor och svärfar i ena luren ringer jag till "Handyman" för att ifrågasätta vart hans föräldrar ska befinna sig och vid vilken tidpunkt samt gratulera honom ironiskt på bröllopsdagen. Så vad fick jag för svar??
"Den dagen kommer, hjärtat! Men just nu har jag inte tid med dig för jag ska dricka upp mitt kaffe"
What!!! Och han tror att han ska få en bröllopspresent på vår riktiga bröllopsdag om han ger mig den responsen i framtiden?!
Han är go!

Vi hade iallafall haft tur med vädret om vi gift oss idag =0D

Någon annan som gifter sig idag? Jag vet att Tess, som är Bröllopsbloggen´s skapare, gifter sig idag. Ett stort grattis och många lyckönskningar för framtiden önskar jag dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0