Paus

Jag kommer att ta en paus med bloggandet här för ett tag, inte för att jag vill det men jag står i en förändringsperiod i mitt liv som jag måste ta tillvara på just nu. Jag har massor runt omkring mig så jag hoppas, hoppas verkligen att det som hittills kommit ner i bloggen ska räcka till för ett tag och att ni fortsätter besöka bloggen, nya som gamla besökare. Det är så oerhört roligt att bloggen blivit så stor som den blivit.

Jag kommer absolut inte att sluta blogga bröllopsinspiration helt, det kommer dock vara olika långa glapp då jag kommer blogga när tid verkligen ges.

Så fort jag hinner kommer jag försöka få upp en tävling och skulle det vara så att ni verkligen söker inspiration eller fakta om något så tveka inte att kontakta mig för då tar jag mig tid att lägga in det, för er skull!

Tack till er alla som följer och nyligen hittat hit ;0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0