Planering i full gång

Jag vet att det är massor av par som är mitt uppe i sina bröllopsplaner just nu, allt ska stämma och bockas av innan sommaren (som fortfarande ligger i topp vad det gäller årstider för bröllop).

Det är en låång resa som kräver god planering och i många fall goda vänners/yrkeskunnigas hjälp på vägen. Vad prioriterar man i budgeten? Vilka färger? Hur ser ringarna och inbjudningskorten ut?

Jag är lite nyfiken på om det finns någon aktuell blogg där ute i sfären som man skulle kunna följa, känner du till en bröllopsblogg med aktuell planering? Länka gärna till den bland kommentarerna eller maila mig ;0)

När jag fått en massa tips så tipsar jag er i inlägg om just dessa bloggar!
 
// Ina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0