Fabulous wedding

Var det någon, mer än jag, som såg "Bonde söker fru" igår?
Bröllopet mellan Emma & Magnus? På tv4


Kunde det bli mer sagolikt?
När man gifter sig är det viktigaste att det handlar om personernas kärlek till varandra och att allt inom bröllopet avspeglar just det. Det gjorde deras, ut i fingertopparna.
Man såg deras kärlek till varandra i ögonen, att ingenting annat inom bröllopet var annat än en guldkant på dess kärlek.

Att Emma oväntat väljer att sjunga för Magnus, med en röst utan dess like gjorde inte saken sämre.

Att sova borta från varandra natten innan, att inte få se varandra förrän vid just det tillfälle man säger JA är en stor romantisk del, tycker jag.


Som florist blev jag imponerad av att Emma lät Magnus beställa brudbuketten, att Magnus tog det som en traditionell självklarhet var charmigt och romantiskt. Med att brudgummen beställer brudens bukett är ett sätt att se hur han avspeglar sin brud i buketten. Helt klart ett plus till från mig.


Ett bröllop som till och med jag skulle vilja ha, vem skulle inte vilja det?

Stort Grattis och många lyckönskningar!

Tips

Vill ni veta mer om traditioner, planering, vigsel, blommor eller något annat inom bröllop så rekommenderar jag bröllopslycka.se 




Kommentaren från Emma där inlägget låg tidigare:

Bondebrud

hej!

det var jätte intressant att läsa om dina tankar!:)
HÄrligt attt det verkligen syns hur mycket vi älskar varandra:)


Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0