Premiär

image79

I Söndags slogs portarna upp för en ny bröllops sajt - Bröllopslycka!
Jag har väntat med spänning efter innehållet och fann massor av bröllopsfakta.
Florist & dekoratör som man är så imponeras jag ändå alltid över hur mycket och vad man ska tänka på i planeringen av ett helt bröllop, utöver blommor och dekoration av alla dess slag.
Vill man ha ett visst tema, vem ska göra vad, kläder, ringar, transport, morgongåvor, fotograf.....det är en djungel, men en underbar sådan.
Förhoppningsvis startar min resa genom den inom snar framtid =)

Än så länge innehåller sajten fakta, mycket behövlig sådan och det bästa är att den kommer att utvecklas med mängder av saker.  *nyfiken*
Jag kommer följa Bröllopslycka från starten - gift eller ej (jag brinner ju för det)

Är du gift? Hur var ert bröllop?



Inlägget skrevs 2008.05.08

Kommentar till inlägget:

Japp, vigseln var borgerlig och inget stort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0