Första dagen...

1 Juli 2008 började valde jag att inrikta mig på en ny väg i livet och så här skrev jag då:

Idag är första dagen på "nya" jobbet, som administratör för Bröllopslycka.se =)

Kan det bli bättre? Jag har det som intresse, brinner för det och jag får möjligheten. Vem kan tacka nej?


Så vem är jag?


Jag heter Karolina, (kallas för Ina) är en 29-årig mamma med en extremt kreativ ådra som precis hamnat i denna stora garnboll av planerande av mitt eget bröllop =).
Jag är utbildad och erfaren florist, har jobbat som dekoratör och är nu administratör och skribent för bröllopslycka.se
Utöver det så tecknar, målar och skapar jag i alla möjliga material. Har även bloggat på bröllopslycka.se sedan den startades och ni kan se mig med alias "Floristen".

Jag ser fram emot att få arbeta upp en sida där besökarna ska känna sig som hemma, där de finner allt som kan hjälpa till med bröllopsplaneringen eller finna inspiration och kunskap för intressets skull. Jag behöver själv just en sådan sida då jag nyligen hamnat under kategorin "blivande brud" =)

Det sker ständigt nya saker med Bröllopslycka.se och det ligger en hel del ideér som väntar så besök gärna sidan ;0)

Välkomna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0