Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Morgonstund - Flen

Publicerad 2014-07-30 16:56:28 i Personligt,

Vi hittade en mysig kvälls plats att övernatta på. Det var exakt så trångt att vi fick ned bussarna till vattnet.

Där passade vi på att bada och tvätta oss, för att inte tala om att det var skönt att eliminera taggarna av hårstrån på benen 👍








Under grillningen kom en ytterst liten skur, men vi räddade grillen under tiden.




Glammig middag 😀

Lelle provade att fiska och rätt som det var flöt det in en båt i viken. Lelle snickrade sig ett par åror och lånade båten en stund.


En mysig liten plats om kvällen




Nästa hållplats åkte vi till igår morse...

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela