Inas Dekor

"SmÄ ting skapar helhet"

forts. 2 😟

Publicerad 2014-08-03 21:21:44 i Personligt,

Geting jÀveln stack mig. det Àr första gÄngen jag blir stungen ocksÄ, inte för att möta min tidigare rÀdsla gjorde mig mindre rÀdd efter sticket! gör sÄ in i helvete ont!!

Jag Àr inte den som svÀr i vanliga vardagen men vÄgar inte tÀnka pÄ vilka ord som flög ur mig nÀr jag blev stucken. Vet att ett och annat lÀmnar min mun nÀr jag ska förklara hur jag upplever smÀrtan, för att inte tala om nÀr jag nÀmner geting-jÀveln.


Perre tar första badet för i Ă„r 😀




Ängla och Elin badar


Min vackra vÀn som cirkulerade kring mig i ca. en halvtimme, satte sig till och med pÄ min tumme.
Annat Àn geting-jÀveln!!!

Liknande inlÀgg

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag Àr mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag Àr en fd. webadministratör pÄ bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent pÄ ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och Àr tacksam för att jag fÄr möjligheten att göra det. Min familj Àr mitt allt och ingenting annat prioriteras högre Àn den. DÀrav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela