Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Morgonstund - Askevik

Publicerad 2014-07-29 06:06:00 i Personligt,

I förrgår tog vi oss från Skara till Mariestad, där varken staden eller möjligheterna till "fin trädgård" tilltalade oss.
Vi begav oss vidare till Sjötorp, en liten sommar idyll från förr 😃 Den lilla orten begränsade oss också från att komma ner till vattnet 😞Det är inte alltid lätt att hitta guldkornen för två stora bussar.Så vi begav oss till Askevik. Tyvärr hann ett kort regn ifatt oss, så Ängla hann i princip bara doppa fötterna i Värnern innan det var dags att äta och gå och lägga sig 😞
 
På vägen hann vi ta oss ut en sväng på Torsö också.
 
Vi lämnade Askevik tidigt igår morse, mot ny hållplats.
 
 
Så här kan man också resa långt när det är varmt. Försök göra det i en bil om du kan 😀
Det är Änglas favoritställe när det är som varmast. Då bäddar hon på golvet längst fram i bussen, där det blåser ljumma vindar från den öppna dörren och takluckan 👍

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela