Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Mariefred - onsdag

Publicerad 2014-07-31 19:02:10 i Personligt,

Började dagen med en promenad till Gripsholms slott, både vackert och fascinerande.







Ängla tog cykeln, som jag sedan fick dra hela vägen från slottet. Curling morsa? Ibland, jag erkänner 🙌












Ängla slängde en peng i önskebrunnen. Undrar just vad hon önskade, hoppas bara att det går i uppfyllelse 💜

Efter besöket på slottet så begav vi oss tillbaka till bussen, där min morbror och hans fru väntade 👍
En lång fika fick det bli inne i bussen, då hela himlen öppnade sig och äntligen hade ovädret lyckats komma ikapp oss för att ge oss en chans att spendera lite tid inne i bussen också.
Det är ju så mysigt när det smattrar mot taket och regnet forsar nedför rutorna. Mys!

Vi begav oss hem på kvällskvisten, vilket skulle visa sig vara den längsta biten mellan hållplatserna.


Ängla satt på pappas motsatta sida i bussen och styrde med tvställningen (som fanns där när vi köpte bussen), emellanåt skrek hon: "Fartkamera!!!"
som om bussen gjorde mer än 60-70 km/h 😂
Semestern har varit allt annat än snabb 🙌

Först får Perre fel på sin buss, på motorvägsavfarten. Han lagar och vi väntar. Vi lyckades inte ta oss tillbaka med 67:an.

När vi bara har en bit kvar att köra så uppmärksammade jag att hastigheten var ännu segare och inte kort därpå så vill 67:an inte åka längre än så.
Vi får tömma vår buss och åka hem i Perres den sista biten.
Idag har "the busbuddies" försökt finna anledningen till att 67:an lade av...spännande fortsättning följer 👍

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela