Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Hemma bra men borta var skönare

Publicerad 2014-07-31 19:20:39 i Personligt,

Tillbaka hemma är skönt för att man får duscha, tvätta och skala bort igelkottstaggarna från alla möjliga ställen.
Men det bästa är att jag är nära Oliwer igen. Som jag saknat min boll!!

Hämtade honom på morgonen och har varit med honom hela dagen 🙌

Är man 13 år och har egen stuga, båt, bastu och studsmatta och full aktivitet på landet så känns det inte allt för lockande att sitta med mamma, Lelle och syrran i en äldre modell buss och harva runt mellan sjöar och åkrar, tydligen.

Det är första året som Oliwer har fått välja om han vill följa med eller inte. Jag säger som ja alltid sagt: "Är du glad så är jag glad"
Som separerad förälder ända sedan han var bebis så har jag i största möjliga mån bortsett från mitt ego att få ha honom nära mig, alltid. Han har alltid haft lika stor rätt till pappa, hur mycket separationsångest jag än haft.

Ni är han stor min kille och det har också sina utmaningar. Men det finns ingen med en sån coolhet som honom. Allt är lugna gatan.💜💜


Nästa resa följer han med 👍 men nu blir det helgutflykter som gäller innan 67:an ska påbörja sin renovering invändigt.

Bara möjligheten att kunna ta "stugan på hjul" och byta miljö över helgen är guld värt.

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela