Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Selfie!!!

Publicerad 2014-08-08 20:46:23 i Personligt,

Jag är ingen Selfie person, det är inte my kind of chipspåse. Har alltid hatat mig själv på kort, därav så få foton på mig i tidigare inlägg under åren men efter att jag har varit så dålig så insåg jag lite.

- Jag ska va med på kort, det kommer vara dem som går vidare tillsammans med minnen av mig. Jag ska göra selfies för att jag kan 😍😄






- Jag har skämts för mina fötter under hela min uppväxt. Det är ändå mina och dem som tar mig framåt om dagarna, som ger mig en enorm möjlighet.

Fan vad vi önskar gel saker många gånger. Det är när man får ont i dem som man inser vad man hade!

Nej, nu har jag målat mina tånaglar och dessutom pimpat dem med bling. Har någon stört sig på mina fötter så kan dem få fortsätta göra det med extra krydda. Jag gillar dem...Nu!!

Nej, bild på dem får ni inte se, såå långt har jag inte utvecklats 😄

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela