Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Nya tag?

Publicerad 2012-08-07 20:12:10 i Allmänt,

Jag står i valet och kvalet att start upp ännu en systerblogg till denna. Den här bloggen har efter alla år blivit en mer familjär och personlig blogg.

Den var ju menad för skapande inredning men har tagit andra riktningar. Jag saknar en ren inredningsblogg där jag kan samla alla projekt och all inspiration jag vill bevara. Jag vet inte om ni besökare gör detsamma, ber därför er alla besökare som läser det här inlägget att svara på några frågor samt tycka till.

Vilken kategori läser du mest i bloggen just nu?
Saknar du inredningsinlägg eller följer du vår vardag?
Varför följer du bloggen?
Hur hittade du hit?

Tackar alla er som lämnar er personliga åsikt!

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Siv

Publicerad 2012-08-07 22:19:15

Familjen är väl det som ligger mig varmast om hjärtat.

Behåll denna som din inspirationsblogg och starta en ny för familjen i stället. Du har ju redan en hel del inspiration sparat här och bloggen har ju namn som syftar på dekoration redan.

Postat av: Li nda

Publicerad 2012-08-12 21:56:32

Jag tycker de tär roligaat att läsa det personliga.
Jag läser din blogg varje gång jag själv går in och bloggar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela