Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Nytt & Deg

Publicerad 2014-07-08 19:48:56 i Personligt,

Igår var en varm dag, luften stod stilla och vi gav Ängla och hennes kompisar Elin och Bella picknick under ett träd.

På kvällen sprang alla barnen med glädje i vattenspridaren. under tiden passade jag på att påbörja en liten förändring. Jag flyttade på hyllorna till ännu en annan plats i väntan på försäljning och fick Lelle att hjälpa mig med tavellister på köksväggen.
Jag har hela bilden framför mig, så det lär bli en uppföljning 😉 Men en sak i taget eller som mitt motto säger: "Små ting skapar helhet" 😉
Innan:

Efter:


Blev mycket ljusare och det behöver jag 👍

Idag har varit en händelserik dag på många sätt. Vi har tagit ett steg närmare med planerna, som jag avslöjar mer om
senare. Lelle har varit på ett framtidsmöte 😉 (kommer kanske mer i augusti om det) och jag har mediterat.
Jepp, du läste rätt och det är grymt!
Man blir dock lite degig direkt efter 😀😴


Förvånar mig inte om jag springer runt som Dileva sen 😇 men det skulle inte göra det minsta så länge jag hittat mitt jag och det sättet som Jag vill leva.

Med det plingar jag i meditations plingorna på fingrarna och önskar att ni gör en ytterst liten förändring hos er själva imorgon. Brukar du inte bära klänning? Brukar du inte gå i pumps? Brukar du inte ligga kvar i sängen och dröna? Eller så kanske du inte har vågat säga nej? Prova 😉

Vågade du?

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela