Buketten

Det är ju mycket bröllopsrelaterat i all typ av media vad det gäller kronprinsessan Viktoria nu och det ger alla bröllopsrelaterade företag möjligheten att ta till den kreativa, stilfulla och eleganta sidan för att skapa något kungligt. Det är jätte roligt att se vad företag och designer skulle vilja eller kommer att få skapa till kronprinsessan.

I dagens inlägg undrar jag över vilken typ av bukett som du tycker att kronprinsessan ska ha.

Själv tycker jag att hon är en vacker kunglighet som både utseende mässigt och stilfullt skulle passa att ha den traditionella droppen. Ingen överdriven design utan mer traditionell och vacker. Vilka blommor jag skulle välja till kronprinsessan vet jag inte på rak arm eftersom jag inte sett klänningen men en blomma som jag garanterat skulle vilja ha med är den exklusiva orkidén.

Vill du läsa mer om brudbukettens former så finner du det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0