Intresseklubben antecknar..

Sambon friade och planeringen började men kom inte speciellt långt. Som familj med småbarn är ett bröllop inte direkt prioriterat. Inte just nu iallafall eftersom planerande kräver både tid och pengar....

Många har frågat och undrat men vår planering ligger på is, rena istiden med en tjocklek på isen som gör att man inte kan se botten. =0) Kanske kommer det på tal snart och då fylls bloggen ännu mer till bredden med inspiration och framförallt vårt planerande.

Herregud, vi har varit som gifta i 7 år så det vore ju på tiden. Jag har ingen brådska dock, vill ha tid att njuta av planering och förberedelser likväl som bröllopsdag och äktenskapet. Vilket är mitt råd till er planerande brudpar också, stressa lugnt.

Jag vill att det ska bli en gemensam resa, gemensamt i allt vad det innebär.
Kanske ska man börja med något iallafall???? Jag undrar om sambon är lika intresserad...

Hur är det egentligen det där med att den blivande maken är aktiv i planerandet?? Var/är er (blivande) make med under förberedelserna helhjärtat??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0