Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Till mitt hjärta!

Publicerad 2014-05-20 08:59:56 i Personligt,

Min kära hälft, mitt liv och min kärlek! Det är inte lätt att hitta någon som den mannen, på gott och ont ;) Jag kan stå ut med att han lägger arbetskläderna i vardagsrummet (ett tag till) ;)
 
Han har funnits vid min sida i snart 11 1/2 år och det vi har gått igenom har gjort/gör oss bara ännu mer till ett.
Hans kärlek för mig känns, hans ögon lyser när han ser på mig och han håller om mig som om han är rädd att jag ska försvinna varje dag.
 
Jag är dock sämre på att visa, bättre på att berätta hur mycket jag älskar honom och uppskattar honom. Jag är en kass romantiker när det kommer till att göra gulliga saker. Kanske kan förbättra den delen också så småningom.
 
Han har varit min andra vinge när jag inte orkat flyga, han har varit min trygghet i det svåra och min glädje i det vardagliga. Han är mitt allt!
 
Kan någon få känslan på rätt ord så är det Linus Svenning ;)
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela