Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Stulna bilder

Publicerad 2014-06-28 11:34:32 i Personligt,

Rensade Lelles telefon under hans byte till den gamla och hittade en massa bilder som han har tagit den senaste tiden, det är inte alltid som han delar med sig så nu snor jag dem :) Här är dem:
Från Änglas skolavslutning
Ängla nykläckt och jag & Syrran koncentrerar oss på midsommarkransar till tjejerna under den kallaste midsommarafton på 140 år tydligen.
Jag och Oliwer i Sigtuna efter avslutad glass. Jag börjar förstå varför folk tror att vi är griniga jämt, kan det vara för arvsanlagen som tydligen gav oss båda hängande mungipor?? Syrran har ju likadana hon med :)
 
Håll till godo kids!
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela