Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Isolerad med sjuka prinsessor & älvor

Publicerad 2014-07-03 18:05:30 i Personligt,

Ängla är inne på sin tredje dag med feber och precis som igår så ligger vi alla tre i soffan och slukar film.

Min lilla skrutta, hoppas det är bättre imorgon 👌

Idag har vi slukat två underbara filmer, jag älskar sådana. Se budskapet, det makabra arbete bakom och dem underbara sångerna med den exakta känslan. Jag gillar!!

Dessa filmer sa mig massor som det är just nu.


Ledord: Systrar, syskonkärlek, tillit, rädsla, frihet, tro och magi 💜


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: sanna

Publicerad 2014-07-04 03:17:02

Lillskruttan! Hoppas hon kryar på sig och ge henne en kram från mig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela