Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Fartfyllda dagar

Publicerad 2012-07-28 07:32:54 i Personligt,

Vi har haft dem tre senaste dagarna fartfyllda med strålande sol. Inte en regndroppe under hela vår vistelse på Skara Sommarland.

Bad, karuseller, vinster, leenden som nått öronen tillsammans med tre andra familjer. Campingen, stugan o vädret var utan anmärkning.

Har lite svårt att ladda upp bilder så det får väl bli en bildbomb när jag är på hemmaplan igen.

Nu befinner vi oss i Örebro och idag kommer även vännerna efter för att möta upp oss och ta en natt på hotell. Det var ju semestervecka i barnens tecken så vi kan ju inte missa det största lek- och buslandet.

Idag ska jag göra en inredningsrunda i Örebros alla butiker!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela