Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Killigt Maskulint & Tjejigt Feminint (1&2)

Publicerad 2011-10-28 13:36:38 i Presenter,

Jag är fortfarande dålig, inne på 3:e dagen =0( Det börjar klia i skapande-nerverna och det börjar närma sig både fars-dag och jul....vad kan vara bättre än att börja förbereda? Idag har det varit en stunds Giftwrapping.

Vi kan börja med Giftrapping nr: 1 Killigt Maskulint

Passar bra till vilken högtid som helst. Stilrent och trendigt värre =0)

Giftrapping nr: 2 Tjejigt Feminint

Lite av den tuffare tjejen kanske? Eller varför inte lägga den traditionella slipsen till far även i den här (lägg märke till slipsen på locket ;0) ) "Handy" får ingen slips men alternativt det här kaxiga paketet?

Det bästa med dessa inslagningar är att man kan återanvända dem, dekorera om dem och få glädje av lite lyxigare give-aways =0)

Någon i släkten kommer att få dessa "Julklappar" men vad det är i berättar jag inte.

Fler Giftwrappings kommer.....

En fråga också: Blir förväntningarna på innehållet större med en lyxigare inslagning?


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela