Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

En dag på Skara Sommarland

Publicerad 2011-07-31 14:32:25 i Personligt,

I v.30 besökte vi Skara Sommarland över en dag. Med underbart väder och glada miner en hel dag så upplevde vi en massa.

Bland annat detta:


Matade Karp


Promenerade i parken


Upplevde fontänen från insidan.


Spela spel


Ängla hjälpte till att dra skrindan


Hoppade studsmatta


Ängla var inte stor nog för GoCart


En viss skillnad på min när man fick åka resterande åkattraktioner.


Oliwer efter åkturen med Tranan

Vi var på vattenshow med pirat-akrobater och kanoner, lekte och åkte kanor i vattenland. Glass och sockervadd ingår alltid en sådan här dag för att inte tala om lotter och chokladhjul.

Barnen låg raklånga över farmor och farfars säng efter resa tillbaka till Örebro.
Sovmorgon väntade dagen efter!


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2011-08-10 22:17:24

Kul att du uppdaterar och vad roligt att ni kom iväg till Skara!!!

Men nu hoppas jag du blir bättre på uppdateringen ;)

Många kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela