Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Julen 2011

Publicerad 2011-12-29 16:31:16 i Personligt,

 

Julen har varit fylld med gemenskap från början till slut. Julafton var lugn med de två minsta barnen och gick i temat: SPELA ALLA SPEL VI HAR TILLSAMMANS.

Vi spelade från morgon till kväll. Bordshockey, bordsfotboll, Xbox Dance Central 2, Sports, lagt puzzel och en massa annat. En jul för barnen, precis som det ska vara.

Vad det gäller Tomten så gick han halvt som halvt igenom testet i år igen. Ängla tycke sig höra grannen men med övertygelse om att han bor på Nordpolen (i närheten av Finland) så gick den finska brytningen hem =0

Idag, Juldagen, så har vi haft farmor & farfar, Johanna & Erik samt Erika här hemma för att fira och vara tillsammans. Även denna dag gick ut på att spela, mer eller mindre turnering.

En jätte trevlig Jul och jag är klart nöjd. Barnen är glada och tacksamma för julklapparna och många skratt
har ekat i hemmet.

Mer gemenskap under 2012, Tack!





Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela