Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Markägare

Publicerad 2011-04-25 09:20:30 i Personligt,

"Handyman" gick ju och blev markägare i höstas och igår var vi nere på kolonilotten som är 10 x 10 meter för att göra iordning inför skörd vid senare tillfälle. Vår lott fanns det bara ogräs på så det var bara till att kliva i gummistövlarna som var tre storlekar för stora, kavla upp ärmarna och greppa spaden.

Så här blev resultatet efter 6 timmar:



Ser lite kalt ut just nu men det är en början. Jag är mer ute efter att sätta snittblommor och prydnads pumpor och annat roligt som man kan ha hemma som dekoration =0)

Någon av er som har erfarenhet av odling? Själv är jag nybörjare och håller mig till dekorativa växter, "Handy" har misslyckats med sina tomater i två år så vi får väl se hur uppdateringen på detta blir.

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Natalie - Country music fan

Publicerad 2011-06-23 17:59:20

Vilken härlig blogg du har! :)

och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela