Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Bowling

Publicerad 2010-11-30 14:16:15 i Personligt,

Det var år och dar sedan jag bowlade, det närmaste bowling jag har kommit på de senaste åren är via nätet när Ängla och "Handy" spelar tillsammans.

Jag minns när jag senast var och bowlade, det var en familjedag med barnen. Vi lassade in barnen i bilen och åkte till en bowlinghall med discomusik och neonljus. Idag är det vanligt förekommande har jag fått vetskap om. Jag klarade mig rätt bra under den "turneringen".

Eller det var nog faktiskt en gång efter det när vi lät ansvarige för bowlinghallen lägga ner uppblåsbara "spärrar" så att Oliwers kolt inte skulle hamna i rännan. Det är inte lika utmanande må jag säga men det är helt klart ett bra alternativ för barn och andra att ha.

Jag börjar känna lite för bowling, kanske ska ta en date med "Handy" i framtiden? Oliwer har ju i och för sig redan det som alternativ till sitt 10-års kalas men jag tror inte det är så poppis om mamma utmanar kompisarna i samma ålder som honom? Det får nog bli en date ändå :0)

Hur ofta blowlar du?

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela