Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Hos mig - färger

Publicerad 2010-04-28 10:13:29 i Inredning,


Här ska det brytas av med lime ;0)



Det var färgerna i två av våra rum, det kommer fler senare.

Jag läste kommentarerna som kommit in under frågan "Vilken inredning jag är" och jag måste verkligen tala om för min lillasyster att ibland övergår humorn till något riktigt extra (o torrt), istället för Shabby Chick så har hon funnit en inredning för sin äldre syster: Old Chick! Måste säga att din humor är bortom vår andras ibland, Sis ;0D

Men jag står gärna för den nya inredningen Old Chick (vilket egentligen har med personen ifråga och inte inredningen)

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela