Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

WC

Publicerad 2009-05-22 19:44:43 i Inredning,

Jag har av en slump hamnat på badrumsinspiration känner jag och nu hittade jag en lite mer udda toalett, hos Bjärreds Design, i exklusiv design från italienska Cielo.
Jag vet inte om det är något för mitt "dröm-badrum" , skulle i det fallet behöva se den i verkligheten. Men jag kan tänka mig den i ett modernt badrum för designens skull samt för att det måste vara lättare att städa runt den.
Har själv lite agg mot dom traditionella toaletterna som samlar både smuts och damm i alla "Höga berg och djupa dalar".

Dessutom kan man få den i olika färger eller varför inte djungel tema?



Foto: Bjärreds Design

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: sofie

Publicerad 2009-05-22 19:49:33

det är inte alla som bloggar om toaletter ;) men cool

Postat av: Michaela

Publicerad 2009-05-22 20:45:28

fan va cool....jag gillar den stenmycket.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela