Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Inspiration inför sommaren 2009

Publicerad 2009-02-25 20:24:49 i Inredning,

Snart är våren här och då är det dags att sätta sina fröer, plantera om sina krukväxter, skapa vackra blomsterlådor och rabatter, ta fram trädgårdsmöblerna och dess tillbehör.
Det blir mer och mer vanligt att vara hemma på semestern, man kan skapa sig sin egen oas på baksidan för att sedan trivas som bäst.
Jag vill tipsa om Rum & Trädgård 2009, mässan som går av stapeln med början den 5 Mars kl. 12:00 där man finner allt från florister, pooler, möbler, växter, textiler (samt Bo Rappne från TV4:as Äntligen Hemma med flera) och allt annat man kan behöva till sommaren 2009. ;0)






Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela