Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Tävling

Publicerad 2008-03-04 23:32:08 i



Update: Tävlingen är avslutad


image106

  


Nu är Inas Dekors & Bröllopslyckas allra första tävling här.
Ta chansen att vinna detta underbara halsband från kristallrummet.

Tävlar gör du genom att ange vilken kulör (färg) som dominerade eller skulle dominera ditt bröllop.
Det spelar ingen roll om du tävlar här eller på bröllopslycka.se, alla svar räknas samman.
Länka även till tävlingen på din sida.

Kulör (färg) frågan sammanställs till ett slutresultat som visar vilken kulör som är den mest dominanta inom bröllopsbinderi bland deltagarna i tävlingen och publiceras efter avslutad tävling tillsammans med vinnaren =)

Vinnaren dras slumpmässigt och alla får delta endast en gång för att färgsammanställningen ska bli så rätt som möjligt.

Tävlingen avslutas den 31 Mars!

OBS! Glöm inte att lämna mailadress (publiceras ej) och en eventuell adress till hemsida/blogg om man vill ha länkat till sin sida som vinnare



Tävlingen sponsras av

 

Ett stort tack  =)

Läs mitt inlägg om Kristallrummet här



Vill du också sponsra en tävling?
Kontakta mig:

[email protected]




Update: Tävlingen är nu avslutad



 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Maggan

Publicerad 2008-03-05 10:44:35

Jag är först :)
Jag skulle lätt ha en mörkröd nyans på mitt bröllop eller nått creamfärgat med inslag av ljus ljus ljus rosa.

Postat av: Michaela

Publicerad 2008-03-05 18:40:50

Okej jag skulle ha en mörkröd nyans på mitt bröllop
(Kärlekensnyans) eller något ljusgrönt skulle jag oxå kunna tänka mig.

Postat av: Sara

Publicerad 2008-03-13 01:32:21

Rosa, absolut

Postat av: Laven

Publicerad 2008-03-13 09:21:16

På mitt bröllop kommer lila vara den dominerande färgen, det ska vara vitt + lila i 2-3 nyanser, mörk lila sen ljus lila eventuellt en mitten färg.

Postat av: Emma

Publicerad 2008-03-13 15:07:54

Vitt och ljusrosa skulle vara den dominerande färgen i inredningen medan jag själv skulle sticka ut med röda inslag i klänningen.
Med rätt rosa och rätt röd nyans blir matchningen fin.

Postat av: Maria

Publicerad 2008-03-18 10:39:41

Vi ska ha ljus rosa/baby rosa tema och har något rosa i nästan allt, alla kläder och dekorering..=)

Postat av: Åsa

Publicerad 2008-03-27 18:37:45

Ska ha en djup röd färg som dominerar med svart och vitt. Rött är för min del kärlekens färg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela