Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Crew vill veta

Publicerad 2008-07-31 20:24:45 i



Juli månad avslutas idag och den månadens fråga blev dessvärre obesvarad, jag har fortfarande ingen aning om varför mina besökare bloggar.

Men nu vill Crew veta:

Vilken inrednings stil är du?

Gillar du det stilrena, 50-tal eller något annat årtal? Gillar du enstaka detaljer hämtade från mormors vind eller är du helt enkelt en IKEA typ?
Inreder du med inspiration från England, båtlivet, danskt eller franskt?

Vilken inrednings stil är du?

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2008-08-10 00:40:04

här har jag missat nåt tidigare ser jag..h,, nåja..men min stil är den klassiska,traditionella,ja det synd väldigt tydligt på min blogg, basen i vårt hem är alltid ljus, sen blandas det in färger i blommor,kuddar etc i naturens färger,,

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela