Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Torrblogg

Publicerad 2008-01-31 21:25:39 i Personligt,

jepp!!!
I alla fall vad det gäller inredning och blomsterbinderi...jag har inte sökt någon inspiration än utan koncentrerar mig på ett inlägg som kommer på Lördag...väldigt speciellt sådant ;0)
Sen har jag en hel del planerande inför min och mina vänners årliga tjejkväll, vi har så fullt upp i våra liv så vi har lagt tjejkvällen som tradition i februari. Att det blev just i februari var en tillfällighet, det var jag och en till av oss nu 4 som alltid "kryssade" för att ta vara på lite tid tillsammans i en annan miljö, för att komma i kapp med uppdateringen av våra respektive liv.
 Förra året blev vi fyra (fet varning av sex and the city tror jag =D) i år blir vi fler men förhoppningsvis så utökas det iallafall till 5 "stammisar"
EN GÅNG OM ÅRET!!!
Tjejkvällen omfattar = Shopping med 2 eller fler deltagare, gemensam matlagning med delade inköpta varor, gemensam underhållning, den traditionellt packade toaletten när det är dags att göra sig i ordning, locktänger, plattänger, mascaror, hårspray och en rensning i garderoben eller i väskorna som medtagits proppade med allt som kan vara bra att ha, humor på högsta nivå som ger magmusklerna en fitnessrunda dem inte varit på på länge, bilen är bokad sedan långt innan och allt är planerat in i minsta detalj ( lite jönssonligan över oss oxå känner jag ), utekvällen innebär inget flirtande utan bara rent och skärt omhändertagande av den korta tid vår vänskap får vara på ON och vi har roligt TILLSAMMANS!

Jag längtar =P
Nu ska jag kolla efter något att ha när den dagen kommer, hoppas jag hittar något! Kan ju alltid be Mode Maggan om råd ;0)

Hur ofta har ni kvalitets tid med era vänner??

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela