Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

"Från klädkammare till modernt sovrum"

Publicerad 2008-01-29 08:53:45 i Projekt,


Dem allra första bilderna av projektet är nu här ;0)
Det är ett stort projekt och en hel del att göra som sagt fast rummet bara är ca sex kvadratmeter, väggarna är verkligen väggar för en gammal klädkammare som visar att det inte är tänkt att vistas i mer än när man samlar på sig saker (bredspackling behövs), i taket finns ett ventilationssystem som ska byggas in men utan att sänka ventilationsmöjligheterna, vaarje hörn har springor stora som ett magazines tjocklek....
Kunde tyvärr inte få med rummet i sin helhet inkl. golv eftersom det fortfarande ligger en dubbelsäng där men det får jag med nästa vecka när grundarbetet börjar =)

Går ni i renoveringsplaner?

           

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela