Bröllop IRL

I förra inlägget ställde jag några frågor, hade hoppats på fler svar så att man fick både positiv och negativ kritik för att veta vart jag ska luta seglen åt för att göra bloggen bättre.

Vågar du svara på frågorna i förra inlägget?

Jag tänkte utmana er lite till ;) Är det någon/några av er läsare som skulle vilja dela med sig av en bröllopsrelaterad bild? Behöver inte vara på er själva om ni inte vill men det måste vara du som tagit bilden eller från ditt bröllop.

Anledningen till det är upphovsrättslagen. Vill ni ge mig den rätten att inspirera med er bild så gör ni det genom att maila den till mig. Ange: Bröllop IRL i ämnesraden. Glöm inte att ange namn, fotograf och eventuell webbadress om ni vill ha bilden länkad.

Ser fram emot att se vad ni vill inspirera med :)
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Uppdatering:
 
Tyvärr så har det inte kommit in någon inspirernande bröllopsbild från bröllop IRL ännu, skulle det göra det så publiceras den/dem snarast möjligt.
 
// Ina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0