Stil & Hyfs

Jag nämnde igår att jag varit på bokrean och jag tror att alla av oss som gör entré i en bokaffär kommer ut med minst en bok och som sagt så kom jag ut med två, tack mormor för födelsedagspengarna ;0)

Akvarellmålningen är mer steg för steg, en bok jag kan återblicka i för att utveckla konstnären i mig. En av många tekniker.

Den nya stora etikettboken av Magdalena Ribbing är en självklarhet, nog att jag är väl insatt i vett och etikett eftersom det är en del av mitt jobb men i den här boken är det mer än vett och ettikett på bröllop utan mer, som hon själv uttrycker det i boken, Stil & Hyfs!! Det är vanlig hänsyn till andra människor både till varadags och fest. Den har dukning, kläder, vett & etikett eller som sagt ren hyfs och mycket mycket mer. Ingen sträck-läsnings-bok utan mer en fakta och uppslags bok som jag rekommenderara alla att köpa.
Jag är såld och sålda blev just dessa böcker till mig ;0)

Böckerna jag fann på bokrean 2009

Foto: Karolina- Inas Dekor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0