The wedding dates

En film om fyra män vars omogenhet har fastnat ända upp i vuxen livet, när de har förstört ett antal bröllop genom sin brist på omtanke för brudpar, släkt och vänner så blir de portförbjudna på nästkommande bröllop. Men efter överenskommelse med prästen så får de möjligheten att infinna sig på bröllopet om de ser till att skaffa sig var sin tjej, inte vilken tjej som helst, utan en tjej som de känner något för.
Hur ska killarna lyckas skaffa tjejer som gillar de och godtar deras omogenhet?

Den här filmen ger inte jag topp poäng men den har sin charm.
Jag som vill se varenda detalj inom bröllop fick inte se en tiondel av vad jag väntat mig av en bröllopsfilm men männens omogenhet och ultimala sätt att hamna i trubbel gav chansen till en heldel skratt.
Men med en liten irritationsnerv som sa att män i den åldern borde ha mera vett låg och gav ifrån sig små nervryckningar.
Den här "yo homie" filmen kan ses men den får nog bara två små svaga blommor av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0