Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Lunchdate & kladd

Publicerad 2014-07-13 19:30:11 i Personligt,

Carolina bjöd in mig och Ängla på lunch idag, så vi mammor och alla barnen åt en smarrig fläskpannkaka 😜

Sen tog jag med mig Ängla och Elin till familjens nya projekt, eller snarare Lelles bebis...husbussen som införskaffades härom dagen. Därför så tyst i bloggen 😐

Med mina små målare redo så fick dem gå lösa på inredningen, vågat..jag vet.







En bra början 😉 Ett udda projekt...Jepp!

Det kommer nog bli en hel del följande inlägg på detta projekt. Vi ska ju bygga om hela bussen, men det blir med början i höst. Först ska vi bege oss ut några svängar, när allt är resklart som det är i detta skick.

Jag är dock allergisk mot brunt så jag måste se till att få det lite ljusare. Med begränsad ork så är det tur att man har några energiknippen med sig 😉 Lite i taget!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela