Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Hårigt bevis

Publicerad 2014-07-04 08:33:14 i Personligt,

Innan:


Efter:


Kan inte vänta med att berätta 😀
Det syns inte så bra på bild, hur grönt det var innan. Dem som känner mig har garanterat sett skillnaden.

Nu på morgonen färgade jag håret och äntligen tog hela håret emot färgen 👏👌
Inte en tillstymmelse till skiftande i grönt!!

Som sagt så tar det ett bra tag att hitta och återställa en näringsbrist men dem små bevisen är oerhört stora för mig.

Det är över ett år sedan som jag haft jämn färg i håret 😉

Det tar vi en näringsdryck på 👍

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela