Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Sista natten med gänget

Publicerad 2012-07-29 06:35:34 i Personligt,

Igår stannade vi kvar i Örebro, mötte upp vännerna och tog oss en shoppingrunda på stan. Köpte min lampa som jag förälskade mig i bl.a.

Vi checkade in på hotellet och åt en middag tillsammans. Ett stort plus till det barnvänliga hotellet med barn buffé som innehöll bl.a. pannkakor och världens största köttbullar. En service värd att ge stor dricks. Lekrummet gjorde att vi vuxna fick lite kvalitetstid innan vi begav oss mot relaxavdelning med pool och bastu.

Nu väntar snart frukost med pannkaksparty tillsammans med hotellets maskot innan vi beger oss mot det största lek- och buslandet.

Trevlig söndag på er!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela