Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Äter inspiration

Publicerad 2012-01-31 20:33:39 i Inredning,

Jag slukar det med hull och hår. I alla dess former såsom:

- Inredning barnrum - Varför?

Jag står mitt uppe i renoveringen av Änglas rum, det drar lätt ut på tiden när magsjukan behagar att bjuda in sig själv. "Handy" har tagit bilder före och under tiden så jag får be honom om några att lägga här. (så bra var jag på att ta ett kort om dagen ;0) )
Jag hittar massor med inspiration som jag plockar delar av eller kommer på något annat genom. Skisserna dräller det om här hemma och jag börjar nog bli lite smått dryg för "Handy" eftersom jag hela tiden utvecklar idéerna.
Idag har han tagit hem prov-bitar på nya golvet. Antingen väljer jag en sort men känner jag mig själv rätt så blandar jag om jag kan ;0) Udda är bäst!

- Inredning vardagsrum - Varför?

Halva vardagsrummet saknar fortfarande bitar för att skapa rummets helhet och just nu står Änglas möblemang på den sidan. Men jag vet precis hur jah vill ha, nu ska jag bara hitta rätt möbler och dekoration. Man måste låta sådant ta sin tid. Rätt sak på rätt plats.

- Butikskommunikation - Varför?

Det är en del av mitt jobb =0)

- Grafisk formgivning - Vaför?

Det är en del av mitt jobb =0)

- Förädling och profilering - Varför?

Det är en del av mitt jobb =0)

- Marknadsföring - Varför?

Det är också en del av mitt jobb

- Inredning & Design - Varför?

Det är en del av mitt jobb.

Börjar bli tjatigt =0)
Listan kan bli längre så det är bäst att ta det kort och gott. Mina dagar omges med färg, form och desig i alla dess former och miljöer och det är så skönt att sluka den inspirationen för att få kläcka nya kreativa idéer.

Nu önskar jag bara att jag fick tid att få ner det i färgglada skisser och moodboard´s....

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela