Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Den tid som varit

Publicerad 2012-08-31 16:21:05 i Personligt,

Jag har inte tiden att uppdatera varje dag, fullt sjå med att hålla vardagen på banan men jag drar en snabb tillbaka blick på det som varit, med hjälp av några få bilder...värda att minnas.
 
Jag besökte FORMEX och fick en hel del inspriation, tillsammans med gott sällskap och många härliga skratt så minskade känslan av onda fötter och ömmande höft efter 8 timmars gående. Helt klart värt det!
 

Inspirerande monter med klass och annorlunda ideér, precis i min smak:


Jag har hunnit bli av med dem gråa håren (trots den stressiga period som rullar på). En klippning och färgning skedde förra veckan. Den här veckan blev orange naglar lila ;) Jag är inte fåfäng ut i fingerspetsarna (trots att det kan verka så), jag vara unnar mig det jag är värd efter vardagens hysteri.


Min älskade kille har hittat sin kickbike igen ;) Han slänger ur sig en massa ord som jag inte ens förstår, men det är tydligen olika trick som man ska göra i en skatepark så småningom. Engagerar mig självklart och försöker verkligen lära mig. Lite random liksom =D


Jag som är extremt pedantisk men inte har tiden till att ha det så rent och fint som jag vill ha det, skulle verkligen behöva lite hjälp från de yngre familjemedlemmarna. Ett önskemål är: Lägg i ordning kuddarna när ni har myst färdigt.


Nu längtar jag efter lite kvalitetstid för mig själv, 2 veckor gamla kataloger ligger fortfarande inplastade:


Det är det jag samlat på mig i fotoform under de här två veckorna som gått!
(Skulle jag fota allt så skulle ni få scrolla en vecka)
 
Trevlig helg på er!

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: sanna

Publicerad 2012-08-31 23:58:58

Snygg färg,passar dig perfekt!Du ser genast yngre ut trots den lätt hysteriska minen! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela