Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Saknad

Publicerad 2011-11-25 11:50:07 i Personligt,

Man känner massor av olika känslor i olika intervaller flera gånger per dag, ibland är det någon känsla som är något mer märkbar än andra. En känsla som talar om hur vi mår just allmänt.

Just nu är det känslan: Saknad som tar överhanden över den här dagen.

Jag saknar våra skratt. Jag saknar våra sånger vi skapade i form av konstiga ljud och udda melodier (owazza, wazza, waaazza osv.) Jag saknar när vi förvrängde låter till våra egna knasiga, eller danserna vi gjorde för att få ut den största möjliga glädje och de skratt som fick oss av ligga dubbla och kippa efter andan.

Jag saknar att äta O´boy och smörgås i soffan. Jag saknar att behöva bita bort "snuttarna" på varmkorven för att du inte klarade av att äta dem. Jag saknar att du ringer och frågar efter receptet på korvstroganoff (minst 1-2 gånger i veckan)

Jag saknar att färga håret och måla mustacher.

Jag saknar att skapa tillsammans med dig.

Jag saknar att vara Humle för att jag saknar Dumle.

Tror inte att någon riktigt förstår vem det är jag egentligen saknar, förutom du! Du är bra på att vara du, va bara du då dina bästa sidor skänker så oerhört mycket knasig glädje!

Jag vill skratta! Jag saknar Dig!


Bild: Lånad

 


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela