Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Nyårslöfte/n

Publicerad 2011-12-31 17:00:50 i Personligt,

Det där med nyårslöften har aldrig varit min grej men jag försöker sätta upp mål som jag ska nå under kommande året, för 2012 blir det:

- Få mer egen tid, till sådant som jag tycker om att göra. (Troligtvis något skapande eller inspirerande)

- Träna mer
, träna innebär dagliga promenader om så ens 20 minuters, en och annan power walk, yoga samt XBox aktiviteter. Jag avskyr att springa och gymma så det ligger inte på listan.

- Bara äta godis på fredagar och lördagar

- Spara mer pengar

- Stanna upp och fånga stunder

- Planera in mer roliga saker både för mig, tillsammans med "handy" och familjen

- Ett SMS-inlägg om dagen i bloggen
(kommer garanterat ta ett tag att sätta det i rutin, misslyckas nog med den men ska försöka)

- Blogga oftare

Lycka till Ina =0)

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-04 06:43:47

I sommar:Powerwalk hem till mig,en kopp kaffe och färska smulgubbar i trädgården,powerwalk hem.Perfekt, eller hur!?! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela