Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Massor med ritningar

Publicerad 2010-04-29 12:15:43 i Projekt,

Jag har massor med ritningar på möbler och annat som jag snabbt skissar ner när idén kommer. Jag är den som vill personifiera mitt hem till det maximala och därav kommer alla ritningar upp. Men det tar sin lilla tid, jag behöver någon som snickrar ihop dessa ritningar så att jag kan färdigställa dom med färg och detaljer. "Men du lever ju med "Handyman"", tänker ni säkert nu.

Nog är han en "Handyman" alltid men precis som med bröllopsplaneringen så finns det inte tillräckligt med varken pengar eller tid för att prioritera detta tyvärr. Vi tar en liten sak i taget.

Men jag tänkte faktiskt försöka ta mig tid att skissa upp dessa ritningar lite bättre och lägga in dom här i bloggen för att samla dom, kanske kan ni bli inspirerade och göra era egna "Ina Design - Möbler" ;0)

Efter två veckors väntan så väntar jag fortfarande på den skiva som ska snickras ihop och tas hem av "Handyman" som ska få utgöra ett låångt skrivbord i Änglas rum, där hon kan pyssla och måla med sina vänner. jag har bilden av det i huvudet, hur det kommer att se ut när det är klart men jag hoppas att "Handyman" snickrar som jag ser det ;0) På senaste tiden har jag fått be om ritningar på hans "bild" av det hela (oavsett projekt) eftersom våra smaker och "bilder" sällan är kompisar med varann i början. Det gäller att kompromissa när man samarbetar så slutresultatet kanske inte alls ser ut som jag ser det. Spännande.

Nästa projekt är alltså:

Änglas skrivbords hörna!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela