Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Mycket nu

Publicerad 2009-02-27 12:56:19 i Personligt,

Räkningar...igen!
Jag gillar att betala räkningarna annars men den här månaden suger det verkligen med vetskap om att båda barnen fyller år i Mars!
Det är presenterna, det är släktkalaset och sedan Oliwers barnkalas!
Puh =0(

Vi skulle åkt till Örebro i helgen och vi alla hade sett fram emot det, vi kände nog alla hur skönt det skulle bli att få komma iväg för en dag. Men nu blir det inte så =0(
Istället verkar det vara ishallen som gäller.

Hoppas att jag hinner med lite mer bloggning senare, känns som om det är rätt mycket just nu!

Oj, vilket positivt inlägg det blev =0)

Hur känner ni när det är löning och räkningar??

Follow Inas Dekor

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Michaela

Publicerad 2009-02-27 14:06:50

Jag mår jätte dåligt under den perioden...jag känner som du det är skönt att få allt betalat och man känner den där lättbaden men samtidigt känns det såååå jobbigt för att pengarna räker inte så långt :-( iallafall för mig...jag vänder ju på varje krona jämt.

Postat av: Farmor

Publicerad 2009-02-27 15:16:32

Deppa inte, det blir fler tillfällen till att komma till oss.

Tyvärr så kan jag inte fixa någon mer mässa åt dig.

Det får bli en dag på stan och kolla gamla hus istället.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela