Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Gott Nytt År önskar jag Er!

Publicerad 2008-12-31 13:47:07 i Allmänt,

Nu är det nya året snart här och jag tar mig tid att skriva det sista inlägget för året.

Jag vill tacka alla besökare för alla besök som gör det värt att fortsätta blogga, bloggen har funnits i precis ett år den 10:e januari och 2009 vill jag ska bli ännu bättre. Kul att gamla besökare återkommer och blir VIP för bloggen samt att det nya besökare hittar hit för att stanna!
Det största fyrverkeriet för er i natt.

Jag vill även tacka alla företag som gör det möjligt för mig att inspirera mina besökare med deras fantastiska och inspirerande produkter och bilder.
Era produkter är unika och skulle inte finnas i bloggen om det inte vore så ;0)
Ett gyllene fyrverkeri till er alla i natt.

Jag vill även tacka mina nära och kära som finner intresse i mitt bloggande, stödet behövs. Tack för att ni finns!

Nu avslutar jag med att önska er ett riktigt gott nytt år!
Låt 2009 bli ännu bättre än det underbara 2008 som vi lämnar bakom oss!

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Michaela

Publicerad 2009-01-02 16:34:31

Gott Nytt År <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela