Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete....inget för mig!

Publicerad 2008-08-31 21:04:03 i Personligt,

Sitter fortfarande i myskläder när klockan börjar närma sig natti dags, jag har fortsatt med min höstrensning i köket och tar det pö om pö men väldigt ingående. Varje skåp rensas och skuras för att sedan få mer plats, luft och utrymme.
Nu slipper jag leta efter saker.
Tänk vad man samlar på sig under åren och vi har bara börjat våran behovsförändring. Behov är det! Kläderna behöver mer strukturerat upplägg, sovrummet ska byggas upp och jag behöver ett "kontor" för att kunna arbeta i frid och organiserat.
Hela hemmet har sina små reparerings- och uppstruktureringsbehov, men vi får ta lite i taget. Rom byggdes inte på en dag =D
Stackars "Handyman" satte igång att bygga om minirummet för att jag (efter ett smärre spuck) klagade över att jag ockuperat det sällskapliga köket med arbets saker och därmed skapat ett större kontor men väsen och avbrott och verkligen behöver mitt space (vilket jag verkligen behöver)

Stackarn, men han är jätte duktig.
Säg inget men han ska få blommor imorgon ;0)

Nu ska jag ta det sista och sen göra kväll!

Go natt, vi ses imorgon! 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Michaela

Publicerad 2008-08-31 21:07:34

Glöm inte blommorna ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela