Alternativ bröllopsresa

Nämner man ordet bröllopsresa för mig så förs mina tankar automatiskt utomlands. Varför är det så? Visst finns det väl alternativa bröllopsresmål här i Sverige?

Jag kan se mig själv på ett fint hotell med spa eller en mysig stad för att bara vara på tu-man-hand från vardagen.

Kanske har man möjlighet att stanna längre än en eller två veckor som dom flesta utlandsresor och smekmånader ändå varar. Kanske kan man få en månad av sitt liv bara tillsammans? Inget alternativ för mig som är mamma till 199,99% (om inte mer) men hade jag inte haft barn hade det helt klart hängt på tapeten.

Finns det några bra bröllopsresmål här hemma i Sverige, där man kan vara under sin smekmånad? Alla tips är välkomna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0