Färgtema 2010

Svart trampar med stora steg in i bröllopstrenden, vilket jag gillar skarpt. Det är inte fel att ha något svart på sig varken som brud eller gäst. Det här ger lite mer fria tyglar för alla inblandade, har hört inbjudna gäster till ett flertal bröllop som kommer med förfrågan om man kan ha svart eller rött på ett bröllop och jag kontrar alltid med den att jag tror brudparet uppskattar att gästen är närvarande oavsett färg. Visst finns det vett och etikett regler men vad det gäller sådant här så är det bara vi själva som kan ändra inställning och skapa nya trender genom att bryta, utveckla och förnya dom gamla ;0)

Bär vad du vill, du är ju ändå där för att hylla brudparet. Som brudpar är man ju inte där för färgens skull. Men färgen har betydelse eftersom det sammankopplar en helhet genom hela bröllopet. Färgen har betydelse men inte vad det gäller klädsel, tycker jag.

Vilken färg är det som gäller för er i år?
Min färg för i år är nog lime vad det gäller det mesta, är jag tveksam ibland kan det kontras med lila ;0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0