Kungligt bröllop på lördag

På lördag är det kungligt bröllop som råder överallt. I huvudstaden framför allt men varenda medborgare kommer ha möjligheten att följa denna stora dag.

Vi har fått följa möjliga bröllopspresenter, färgtema och bröllopsserviser och allt annat man kan tänka sig som relaterar till bröllop under dom här två senaste veckorna.

Jag hoppas att jag kommer ha möjligheten att se vigseln åtminstone, som mamma till barn av mindre variant kan det vara svårt att få bänka sig en hel dag framför tv:n. Jag är sjölvklart nyfiken på Viktorias klänning, håruppsättning, alternativ hårdekoration för att inte tala om brudbuketten. Men jag ser också fram emot att se vår Kung överlämna sin dotter.

Kommer du att följa bröllopsdagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0